duminică, mai 17, 2009

30. 6 LUNI DE BLOGUIALA (doar)

gayfest
6 luni de bloguiala.


Toata ultima perioada mi-am petrecut-o facand retrospective si uitandu-ma in urma.
Pe blog de obicei dau click pe publicare inainte de a citi de trei ori ce am scris.

Iasa monstul cu ochi verzi perfectionist din mine si mai tai o fraza, sau o mut mai jos sau o tin pentru mai tarziu. Sau mai bag ceva.
Asa fac si cand pun telefonul sa sune seara.
Ma mai ridic odata din pat sa fiu sigur ca am apasat pe butonul de activare.
Ca sigur e setat pe alarma zilnica, sau ca volumul e la maxim, sau ca nu il pot decupla din prima….. (si asa trebuie sa sune de trei ori pana incep sa il aud)

Am tendinta sa fac asta si cand scriu

Si dupa tot procesul asta, de obicei nu imi place ce a iesit si sterg tot si o iau de la capat.
Asa ca m-am invatat in ciuda greselilor de ortografie sa nu ma mai intorc sa corectez.

Si cateodata dintr-un narcisism ciudat ma uit in urma sa vad ce am gandit la un moment dat ce am scris. E chiar haios cand nu sunt de acord eu cu ce am scris acolo..

Cum spuneam. Am avut o perioada de retrospectiva..
Si am citit ce am scris in urma.
Bine-nteles ca exista o arhiva pe undeva prin dreapta acum.
Inca nu stiu sa bag etichetele intr-o caseta ca sa ocupe mai putin spatiu..
Mi-s blogger de duminica. Nici sa schimb skinul care nu imi place nu am curaj. Cele de pe blogspot nu imi plac. Si site-ul pe care l-am gasit cu skinuri. Mi-e teama sa nu fac vreo prostie si sa sterg tot. :))

Cam haotic dar o recapitulare ar suna cam asa: (colectie de linkuri cu adaugiri si concluzii)

1. punct si de la capat. Primul post inca nu eram sigur cat ce si cum voi scrie aici. Am incercat sa o iau de la inceput, primul contact cu lumea gay.a iesit acest prim. inca nu imi imaginam ca pe cineva chiar ar interesa ce scriu eu aici.

2. the first cut is the deepest. Primul contact cu lumea gay reala. Bucuresti. Pustan fiind. Am jurat ca nu mai vreau sa aud de asta. o experineta ciudata. culmea a ajuns si la urechile unora direct implicati. nici nu mi-ar fi trecut prin cap. m-am trezit cu commenturi.

3. nu imi plac baietii. Colectie de teorii personale de ce imi plac pana la urma.. Nu imi plac baietii- dar nu pot nici fara ei. cam din ce am citit si din ce am simtit.. am incercat sa sintetizez. asta a iesit.

4. cum se agata un barbat. No comment. Mai degraba cum nu se agata. Restul… the sky is the limit. o farsa veche. pe un alt blog. al altcuiva. nu era atat farsa cat realitatea cruda. profile false,texte false..una peste alta a fost un pic amuzant.

5. gwm sks gwm 4 ltr. Cum raspund la intrebarea ce caut.. si prima relatie sau nerelatie. amintiri din copilarie, sau adolescenta.

6. napoca. Sau orasul si comunitatea care m-au invatat ca e ok sa fii gay pana la urma. era acel moment, acum, dupa o vizita recenta lucrurile par un pic altfel. pana la urma conteza oamenii mai mult decat orice.

7. cand doi iti spun ca esti beat. De ce sunt trist. De ce n-as fi si de ce trebuie sa ma justific pentru asta pana la urma?

8. decalog. Sau ce nu caut (macar asta e clar). Sau altfel spus: o explicatie logica a faptului ca ma voi calugari cu juramant de celibat (ca alternativa), profilul meu de pe romeo. adaugit explicat si cu note de subsol. a.. da. si inca indeparteaza pe toata lumea. dar eu insist.

9. 2+2 . coming out. Experienta personala, irepetabila, necomparabila. Doar modalitatea mea de a vedea lucrurile.

10. stonewall. Un pic de istorie. O documentare personala asupra unui eveniment care a schimbat lumea. Gay si negay.

11. sarbatori fericite. Un pic de depresie de craciun luata peste picior.

12. povestea revelionului. In nota de mai sus. sec scurt si la obiect.

13. ex-nexy-maybe- promisuni de anul nou. Mai am 7 luni sa le duc la indeplinire. Deocamdata nu merge conform planului. ce surpriza :)

14. id de mess. Curatenie in lista. Greu de ales criteriile. si un proces inca in desfasurare.

15. ordonati!. Mandru sergent al armatei romane. Si gay. Si despre micile flirturi care raman doar atat. bine-telesc ca a dus la discutii despre FALCON STUDIOS.

16. forgive me father. Mea culpa urmand pacate capitale. Inca am dubii cu privire la destinatia de dincolo. unul din putinele momente in care imi analizez (blnd) defectele.

17. men at work. Gay professional. Job, gay, separa-le, imbina-le fa ceva cu ele, dar fa. concluzie dupa toate... nu le poti avea pe toate.

18. nelamuriri de copil tont. Atat mi-s de satul cateodata de romeo si de mess si de mirc.. si atunci iasa asta. inca valabil. din pacate.

19. mind whisperer. Sau despre prime impresii. Despre superficialitate. Despre sansa unei a doua prime impresii. Teatru, masti si oameni reali.

20. mama. Pur si simplu

21. brickwall 1. Cruciada proprie . Revolta. Culb Sauvage. Sa- rezolvat.. petitia inca activa inca aduce semnaturi.

22. fum. Post la betie post clubbing. Cu ce te alegi cateodata. criticat pentru stil..

23. been_there. Aroganta si doamne ajuta. Pana la urma o promisiune. Been there done that. I’ll go there again and do it again.

24. what a fuck. Inca o mostra de revolta personala.

25. brickwall 2. o alta cruciada proprie. Gay fest. De ce da. De ce nu. De ce poate. acuzat de kitch.. inca sunt de acord cu ce am scris acolo. sper totusi sa ajung anul asta.

26. mainstream- log out. Am pierdut ideiile primului post. Am intrat in mainstream. Nu cred ca imi place acolo. Vreau inapoi la ideile mele.nu vreau sa tranform blogul asta in tribuna. nu asta i-a fost scopul. si sunt altii care fac deja asta mult mai bine, mult mai des.

27. blog my gay fest. Supriza. Am iesit din mainstream. Puternic curentul. Un premiu neasteptat si post log out ma trage inapoi. Sper sa rezist.
28. bantuie furtuni. Sau alegeri dificile.cluj vs timisoara. un job versus celalalt. pragmatic versus emotional.. gerele decizii.

29. 7 ani de acasa. Love-hate relationship. Eu si Timisoara.

Vad bloguri care exista de 5-6 ani. Cand am inceput sa scriu mi-era teama ca voi ramane fara subiecte. Deocamdata mi se mai intampla sa raman fara pofta de scris.
Nu fara subiecte.

Ei, si chiar imi pune ordine in ganduri. O sa abuzez de rezultatul asta.

Ps. Iara mi-am luat-o ca trimit mass cu linkul. Sorry.
O fac pentru ca am un short list cu oameni care il citesc si care nu sunt conectati la blogosfera la nivelul la care sa primeasca notificari de publicare.. Nu i-am notat pe toti si poate mai sunt si unii care nu vor sa auda de asta. cer scuze oficial.
O simpla solicitare si se rezolva.
Fara suparare,

2q2Bstr8

5 comentarii:

george spunea...

Felicitari pentru cele 6 luni. La cat mai multe luni de bloguiala si cat mai multe posturi. Acest post e un foarte bun cuprins pentru blogul tau. Imi pare rau ca unii te-au jingit ca le-ai trimis mass cu linkul. In ultima perioada n-am mai primit niciun mass de la tine. :( Am noroc ca il pui la status si vad cand e ceva nou. Scri foarte frumos si e o placere sa citesc randurile tale.

lale spunea...

pai ce pot sa spun...sa nu incetezi niciodata sa scrii.
e ceva normal ca nu toata lumea sa fie de acord cu tine, unii poate din invidie sau na poate le-ai prins intr-un moment mai delicat...sa stii ca esti o persoana deosebita, ai grija ce faci si mai ales cu cine, esti prea bun, meriti si tu ceva la fel de bun...p.s la multi ani blogului tau:D

Sunn spunea...

Felicitari pentru cele 6 luni...la cat mai multe bloguri!!!! Ti-am facut si un tort dar nu stiu cand o sa ajung sa ti-l aduc....sper sa nu se strice :P

2q2Bstr8 spunea...

@sunn; daca nu e de inghetata o sa reziste ( apro pos cati ani are garantie? )
@george merci in o data de aprecieri
@lalicu ma faci sa ma simt prost. nu sunt chiar atat de bun, crede-ma pe cuvant.

G. spunea...

Îmi place sã te citesc din când în când, sã te recitesc câteodatã, si de comentat, te comentez ca trãsnetul: rar si tare.

Cred cã din toate articolele tale, cel mai mult mi-au plãcut amintirile din armatã si Soha ne sírj, si eventual aia cu beutura si masina între mai multe orase.

Spor tot înainte!