joi, ianuarie 08, 2009

14. ID DE MESS [ai’di de me:S]

Id de mess. [ai’di de me:S]

Sterg id –uri de mess intr-o veselie. Adika e veselie…?
Nu ma gadala la buricele degetelor. E mai greu de sters de cat de adaugat.

Id –uri de mess. Identitati de mesaje instant, identitati.
Mai degraba entitati.



La un moment dat te amagesti si tot incerci. Hai sa mai adaug unul si inca unul si hai sa vedem cine e. Si apoi inevitabil: da-mi o poza.
Si de aici incepe negocierea.
Cica u1st. Tu primul , ba tu primul. In fine eu primul, uatever. Adica ce am de castigat;
fiindca nu cred in faptul ca cineva te-ar putea placea asa pur si simplu doar prin ceea ce scrii. Doar pentru modul in care gandesti.
Si daca cineva ajunge sa te placa doar pentru asta, este la fel de ne -OK din punctul meu de vedere ca si cineva care te place doar pentru o poza (reusita sau photoshopata) Oare exista cuvantul asta?
Nici u1st nu e un cuvant doar poate totusi lumea intelege ce reprezinta.
Si dai o poza.. avatar. Si poate daca primesti un feed back mai dai una.
Si de acolo se ajunge sa stai mai mult sau mai putin de vorba cu persoana respectiva
Eu sunt un pic Toma Necredinciosul. Nu cred in povestea cu nu am decat o poza, plus ca cele ‘de net’ sunt detul de usor de recunoscut. Chiar daca sunt, cu o falsa si trucata pudoare, cu fata mazgalita.

Nu stiu daca am eu o problema. Dar stau din ce in ce mai prost cu rabdarea. Poate m-am saturat de nopti pierdute la un monitor. Poate m-am saturat de crazy pixels.
Dar nu mai am rabdare sa vorbesc verzi si uscate si nu mai cred in vraja LCD si nu mai am incredere ca’ what u see is what u get’.
De fapt despre asta vroiam sa scriu. Cat de mult este destul. Si cand spui Gata.


Vase comunicante.

Da fizica. Imi vine sa rad, ma gandesc cateodata la un om pe principiul vaselor comunicante. Mdah... eram elev de nota 7 la fizica in generala. Si la istorie. Luam 9 la sport cu scutire. Mereu imi stricam media din cauza asta. Odata nu mi-a luat tata patine din cauza mediei de la fizica... asa ca chiar nu imi vine sa cred ca fac referire la asta.
Dar ma gandesc la mine pe principiul vaselor comunicante. Mai multe vase forme diferite conectate la diferite niveluri, in care nivelul lichidului e acelasi.
Si ma gandeam ca au un volum. Si ma gandeam ca orice vas umpli pana la urma intreg ansamblul ajunge la plin.
Si ma gandesc ca fiecare om are propriile supape si propriile forme si modalitati de a se umple si atunci ajunge la plin. Cred ca fiecare are o alarma de supraplin, sau daca nu, da pe afara. Oricum mi s-a spus ca varsta e de vina. Nu sunt de acord cu asta. Sau invers golesti un vas ,incet, se goleste intreg sistemul.
Asa e si la mine cred. Mi se termina rabdarea cateodata. Din ce in ce mai des in ultima vreme. Si cateodata si energia.

La fel simt cateodata lumea gay. Am zis mereu ca lumea gay este structurata in aceiasi maniera cu restul societatii. Sun oameni buni, oameni rai, oameni de treaba, oameni pur si simplu simpatici. Uni pur si simplu antipatici. Pe unii nu stii daca sa ii bati sau sa ii ciufulesti. Pun pariu ca a doua varianta ar durea mai tare. Unii de dreptul haiosi in inconstienta lor. Altii de-a dreptul
Cateodata de-a dreptul previzibili. Cateodata suprize. Mai rar placute.
Si atunci nu cred ca este vreunul care nu zis ca are nevoie de re-boot. De o pauza.O pauza de ce? O pauza de la rabdare, o pauza de amabilitate. O pauza de servitudine. Si o pauza de zambet. Toti avem nevoie de asta din cand in cand.


Cat e de greu asta? La naiba e greu. Cel putin mie imi e. De ce oare, nu stiu. Poate e obisnuinta. Poate e comoditatea.
Cateodata ma urasc pentru asta. E rau cand o stare de monotonie te apasa. E si mai rau cand te conduce. E impardonabil cand o lasi sa iti conduca viata. Aceiasi oameni, aceleasi locuri, aceiasi muzica, atunci cand simti ca ceva nu e ok, ca ceva trebuie sa schimbe, sau ca macar trebuie sa te indepartezi un pic. Cateodata o pictura interesanta se vede mai bine de la distanta. De aproape vezi toate tusele (imi vine sa scriu tushele de penel..... mama ce poezie in proza ieftina aka ‘meandrele concretului’ si ‘hidrele neantului imi patrund in intimitatea nepatrunsa’ blah blah) ca niste puncte. De la distanta bate altfel lumina. Si atat. Sec.


Ma intrebam ce faci atunci cand simti ca te saturi. Unde iti gasesti inspiratia sa mergi mai departe. Trebuie sa fie un pic mai mult decat atat.?

Si asta incerc sa fac eu acum: RE-BOOT. Nu stiu daca o sa reusesc. Nu stiu daca o sa reusesc sa ma rup brusc. Dar va trebui sa fac loc si altor lucruri in viata mea pana la urma. E prea plina de lucruri de care m-am saturat.

A.. da. Si sterg entitati de mess intr-o veselie..(sau ma rog.. id-uri)

Am stat si ma gandeam la criterii:
Deci... cei pe care ii stiu.
Cei cu care am vorbit macar cateva randuri..
Si sterg… avp si asl.
Si ma gandeam ca am adunat atat de multe... dintr-o pasiune. Era o modalitate de a da sfoara in tzara si massuri enervante. Acum a ajuns o lista pe care multi cred ca si-ar dori-o. Dar ce faci cu o lista de 800 de id-uri. Din care 700 cel putin sunt degeaba. Nu mai stiu cine sunt. Nici nu am fost 100% curios. Nu au fost vreodata interesati cine sunt sau ce mai fac. Si probabil sunt multi care ma au in ignore lista ca i-am enervat cu mass-urile. Si eu m-am mirat cand am vazut cati am adunat in ignore list.

Si imi satisfac o vanitate. Fac un grup cu best of: in gneral tipi faini cu care ori probabil nu ma voi intalni niciodata. Ori imi sunt pur si simplu placuti, ori poate intr-o buna zi ne vom cunoaste mai bine.

Imi fac eu placerea asta. Aproape secreta .

Si tin in lista pe cei pentru care nu sunt doar un



Id de mess [ai’di de / me:S]

Un comentariu:

Liviu spunea...

Buna idee. Chiar daca nu am ajuns la performanta, sau ce-o fi ea, de a avea 800 de id-uri, ar cam trebui sa dau cu delete-ul. Tu nu te afli printre "norocosi". :P

Mi-e teama sa ma uit in lista de ignore-uri. :))