miercuri, iunie 09, 2010

50. THE TRICK


Trick

l-am intalnit intr-un non stop.
As fi vrut sa stiu cum se face asta.. ce sa spun, cum sa ma port...
l-am intalnit intr-un non stop.
Acum trei ore si 45 de minute si 10 secunde .. ma gandesc la el.
De 3 ore 45 de minute si 15 secunde chiar
17...

Am intepenit cu doua sticle  de bere in mana si ma uitam la el.
Il stiu de undeva..
Cine stie poate mi se pare
Nu.. il stiu... da de unde..?
Si atunci zambeste . larg, adevarat si cald si am avut impresia ca o sa sara sa ma ia in brate.
Si eu am avut acelasi impuls. Dar m-am oprit.
De ce naiba, nu stiu. Mi-am dorit sa o fac.

Da. Il stiam. Nu l-am vazut de vreo 10 ani… si da imi aduc aminte numele lui
Omg chiar si numele de familie.
Si nu s-a schimbat. Si il intreb tampit... esti student aici?
Incepe sa rada. Jur ca arata ca un student. Imi zice.. nu... nu mai sunt student de mult.
Si imi zic ce tampit sunt. Din nou.
Si incep sa imi imaginez cum aratam in oglinda din lift cand am coborat.
I’ve been better. Imi spun. Incercam sa imi aduc aminte cum eram acum 10 ani.
Nu aveam par alb la tample. Unii il gasesc sexy. Sper
Nu sper. Imi doresc din tot sufletul sa fie asa.
Nu s-a schimbat. Zambeste. Cateva riduri fine la coltul ochilor.
Ce faci pe aici de cand esti in Tm?
De doi ani. A.. eu am vreo 8 deja.
Unde stai ? aici la doua blocuri.
Am vrut sa renunt la comnda la big crispy chicken strips.
Sa il chem la o pizza. Macar la o bere.
Nu mai sunt pustanul caruia i-ar fi frica sa spuna ce simte.
Pe de alta parte mi-ar fi frica sa ii spun ce simt.
Zambesc inca o data. Macar i-am cerut numarul
Am sentimentul ca s-a bucurat ca ma vede macar cat m-am bucurat eu ca l-am revazut.
m-am indreptat catre casa.
Cu doua beri in mana,
el rascolea un frigider dorna cu pespi inauntru.
Probabil cauta o cola.

Sunt fericit. Am crezut ca chestiile astea nu o sa mi se mai intample.
Maica-mea radea la un moment dat si imi spunea: noi astia din neamul asta avem tendinta de a ne indragosti rar. Dar cand o facem o facem complet definitiv si adevarat.
Si din prima. Sau deloc. Cu fluturi in stomac.
Eu descriu senzatia asta cu cea asemanatoare celei din stomac cand coboara brusc un lift
Nu credeam ca chestiile astea se mai intampla.
Sau o sa mi se intample mie.sau ca mi se mai intampla mie.
Dar se pare .. ca... i still got it.
Si de aia sunt fericit.
Peste doua zile e ziua mea.
O sa il chem la o bere ca am un motiv intemeiat.
Si nu o sa fie mai mult decat bere,
dar promit sa ma imbat cu senzatia.
Numa asa de dragul teoriei ‘click’-ului.
4 ore si 7 minute.....



2q2Bstr8

11 comentarii:

TheWorldUnseen spunea...

cat de fain!..ma bucur! si eu zambesc larg :)

cristy spunea...

Asteptam de ceva timp sa revii. Ma bucur ca ai facut-o. Chiar imi face placere sa "te citesc".

Anonim spunea...

Stai linistit Andy, parul grizonat chiar e sexy; asa ca nu te impacienta. Ce sa iti spun? Succes cu tipul asta! (Stiu ca "tip" suna urat...)
Ma bucur pentru tine;)

2q2Bstr8 spunea...

omg


nu e tipul nou.
nici macar nu e al meu
nici nu cred ca e gay
e pur si simplu pe care am avut un crush la un moment dat acum cativa ani. multi ani.
si m-a luat prin surprindere senzatia.
si nu stiu daca va fi vreodata
ma bucuram doar de faptul ca pentru prima oara am regasit senzatia instant crush
credeam ca e o chestie care nu mi se va mai intanmpla.
ma bucur de senzatie. atata tot
pentru moment

Anonim spunea...

ah nici macar nu stii daca e gay? :(
sentimentul ii foarte fain stiu...dar parca nu e totuna cand nu e aceeasi chesti si din partea lui.
oricum, nu stiu de ce mai zic si eu ceva...it's the same in my case.

chiar ma bucur...si cu anticipatie, LA MULTI ANI!

-Sunt Lale, dar nu-mi mai stiu parola:)))

Doru spunea...

Ma bucura revenirea ta!Si ma bucura faptul ca ai revenit intr-un asemenea moment!Adica odata cu trairile astea care sunt extrem de rare si foarte puternice incat esti rupt de realitatte in acele clipe.Pacat ca dureaza doar cateva clipe si apoi ... le ducu dorul!
LA MULTI ANI!
SA FI FERICIT!

Anonim spunea...

too cute to be straight! hahaaaa, ce tareeee!!!!

Anonim spunea...

ma uitai un pic pe aici si iti facui o poezie, care e cu subinteles, sa vedem daca intelegi:

te-ai bucurat
cand ti-am zis
"fute-ma"
si fac pariu
ca ai crezut
ca o sa ma futi
dar am glumit,
tu nu o sa ma futi
ca o sa te fut eu.

(fum)

Andrei spunea...

Pfoai.. fain scris...multumesc...pentru ca am retrait si eu un sentiment asemanator si mi-ai adus aminte de el, mda... cica se mai poate... doar ca te ia prin surprindere... niciodata atunci cand ai nevoi sau cand ti-l doresti (vezi "Cand ai nevoie de dragoste" -de Mircea Cărtărescu). Mie mi s-a intamplat recent, eram la o masa intr-un pub cand l-am vazut (era cu cineva, nu-l cunoasteam)... m-am muiat si tot ce povesteam cu verba amicei mele nu mai avea importanta...m-am oprit. Spre deosebire de tine eu nu mai pot sa-l invit a doua oara... bafta!

Anonim spunea...

am terminat de citit si de 15 min ma uit pe geam fara sa pot vorbi ...

2q2Bstr8 spunea...

uuuf greu ma mai urnesc la scris zilele astea.. parca a impartasi e tot mai greu ; nush daca ma lovescu capul de marginea de sus a carapacei... ma uitam pe commenturile pe care nu le-am citit.
aia cu poezia e buna; mare lucru nu am inteles decat ca esti versatil si ti-ai dori sa fii activ? in fine vorbe de astea am tot auzit..ma prefac ca nu inteleg alte conotatii daca exista. chiar jemanfish de ele daca exista.


apoi ultimul comment fara cuvinte... oare e de bine, oare cum e?