miercuri, ianuarie 20, 2010

45. SEX MATH

SEX MATH

Sex math, dormitul pe scandura si down de memory lane (ca de obicei)

Iaca amu nia ma pui iar pe scris
Apoi ce-o iesi.... d-zeu cu mila
mi-am gasit o scuza pentru care nu mai scriu atat de des.
E pozitia.. clar e pozitia. Nu aia de azi noaptea.
Oare de ce am impresia ca limba romana e atat de perversa si interpretabila. Cred ca pe mine ma duce uneori gandu de la orice prostie la o prostie mai mare.
E pozitia din pat (nu aia de azi noapte am zis!)
In fine minunea asta a tehnicii adica laptopul m-a tradat. I s-a dat peste cap capacul. Asa ca acum ori scriu intepenit la masa stand pe partea mai tare a patului... ori fac ca acum
Aplic cunostintele high tech din dotare.
Si l-am legat cu un snur la exact 104 grade. Sau in fine atat a iesit la una bucat snur plus doua noduri. Si funditza dubla.
Asezat in final in pozitia pe care mi-o doream si fara miscari bruste butonez.... fara noima fara directie.
D’apo numa sase’s norocoase si din ghemu asta pe care il combina tartacutza-mi incerc sa pun si eu trei patru idei intr-o ordine. Damn! era sa scriu ‘pe hartie’.
Mereu am fost ingrozit de frazele pompoase gen arabesque pe care le-am vazut pe ici pe colo. Plus ca ma omoara frazele tip de genu ‘astern pe hartie’ ,tuse de penel’ si toate celelalte la un moment dat inspirat incropite si transformate in ‘must be’ pentru scrierile pretzioase.
Adevaru e ca ma si vad mazgalitor de maculatura si suprapun imaginea asta peste un lenesh trantit in pat cu grija sa nu-si incurce degetzelele in snuru’ accesoriu high tech la laptop.

Eh vorbeam eu mai devreme de partea mai tare a patului... invariabil starneste acelasi comentariu gen 'tuse de penel'.
Si anume mereu mi se raspunde imi place asa tare cand imi cer scuze pentru chestia asta.
Al naibii canapea extensibila... partea care se intinde... e cam tare. Mdah se intinde si e tare. Si e doar o afurisita de canapea.
Dar.. trecand peste toate astea mie imi place cand se intinde si e tare.
Si din motive pe care cred ca nimeni nu le banuieste neaparat. Mai.. si culmea e ca nu m-am gandit la asta pana deunazi. Cand m-a pufnit rasu pe strada descoperindu-mi aceasta latura S&M.
De fapt atunci cand dorm pe partea tare, dincolo de faptul ca imi face bine la coloana si mama mereu ma batea la cap ca mi-e ori perna ori patul prea moale si o sa fac cocoasa...
Dincolo de faptul asta inseamna ca... am intins patul inseamna ca cineva doarme pe partea moale.
Si placerea asta de a avea pe cineva in stanga.. face ca inconvenientul S&M mai sus mentionat sa nu atarne tare greu in balanta.

Am tot pitrocit eu aici amestecuri (daca scriam melange uri cred ca era nitzel prea ghei :)) )de emotii din cele mai nobile si cele blamabile referitoare la relatii.
Insa am uitat ca dincolo de relatiile astea sa zicem reusite. Nu in adevaratul sens al cuvantului. Dar in orice caz macar continuate; dincolo de acestea sunt atat de multe tentative care au esuat.
Nu am reusit sa trec (trecem? ) de faza...dormitul pe partea tare a patului .
Cine zice ca nu s-a intrebat ce e in neregula cu lumea minte. Pe de alta parte ii cred pe cei care nu s-au intrebat niciodata ce e cu ei. Astia sutn mai putini din punctul meu de vedere. Si cateodata uitam intr-o oarecare masura ca desi dovedit greu si cu sacrificii.. pamantul se invarte totusi in jurul soarelui.
Am si eu momentele mele cand incerc sa imi aduc aminte ce nu a mers intr-o directie.. sau in cealalta... ca pana la urma daca rezultatul este 0 aritmetica de clasa a 3-a imi spune ca au fost si cu plus si cu minus si sigur de valoare egala. Desi ca sa imi repar orgoliul ranit ca m-a blocat nepotu meu cu o problema de mate de clasa a 5-a eu vad lucrurile nu neaparat ca -1-1-1-1+1+1+1+1=0.
Le vad mai degraba ca -2+3-5+2+2=0
Fiindca toate astea nu au fost exact egale ca numar si intensitate.
Do I make any sense here ?
Pana la urma e clar: cine mi-a placut mie.. nu m-a placut.
Cine m-a placut.. nu a fost pe gustul meu
Si cand toate cele de mai sus erau ok.. era fie distanta… fie alte motive obieetive.
De fapt astea din urma sunt cel mai greu de inghitit.
Astea sunt minusuri cu valoare mare (in modul)
Am doua optiuni: sa le insir pe toate sau sa incerc sa ma gandesc la anumite situatii repetabile
a.. mai am o optiune: sa ma bag la somn. Ca pic. Pe bune.
In general atunci cand iti place cineva... si nu merge e destul de greu de suportat pana la urma. Si te poti gandi ca pana la urma nu e obligatoriu sa te placa toata lumea. Mai ziceam eu odata ar fi chiar plictisitor. Si atunci te poti trezi cu fraza jenanta de genu nu esti genu meu. Sau si mai rau cu un ignore destul de evident... mai rare sunt situatiile in care te mai alegi si cu vreo ofensa directa.. probabil doar daca sari peste cal.
Si atunci poti sa iei in brate ideea cu cine ma place ma place si asa. E buna strategie. Cateodata. Dar cateodata e bine sa te gandesti si de ce nu te place cine nu te place.. pana la urma poate poti schimba ceva. Nu pentru persoana in cauza.. dar macar eviti problemele pe viitor.
Cam asta fac eu acu cred.
Si desi nu am sa ‘astern pe hartie’ toate cele care imi trec prin cap... incerc sa schimb macar ceea ce pot sa schimb (AAA stuff).
In general cand mi-a placut cineva.. putin poate mai mult decat ar fi trebuit (si aici vorbesc doar de relatiile de incubator care nu au ajuns la faza de maturitate.. sau macar pubertate), si am primit vreun refuz crunt... ca sa imi dau seama dupa ceva vreme ca ma inselasem… la fel de crunt. Si primele impresii pot fi al naibii de inselatoare.
Imi aduc aminte prima oara cand ma indragostisem de un tip. Da asa pe bune... nu aveam somn, nu mancam... nu faceam altceva decat sa astept momentul in care aveam sa il reintalnesc...eram in stare... damn nu imi vine sa cred ca recunosc asta public.. dar.. dupa discursul in care imi explicase... ca vrea doar sa se distreze.. eram in stare sa trec pe sub geamul lui.. sa zabovesc nitzel si sa incerc sa imi dau seama daca era singur... daca era cu cineva. Si ma intrebam oare se gandeste si el putin la mine..
Eh.. eram copil.. dupa ani de zile l-am reintalnit. Se dusese tot farmecul si nu ma puteam opri sa nu ma intreb... ce-ar fi fost daca... e ciudat inca ma simt bine in compania lui. Doar ca e altfel. Stim amandoi ca am crescut.
Asta nici nu stiu daca o sa o pun cu plus sau cu minus... dar pentru mine cred ca a fost un -5.
Poate ar fi corect sa adun cat mai multe astfel de amintiri..asa din spirit de fair play. Dar imi dau seama ca oboseala imi filtreaza amintirile. Imi face o favoare… mi le aduc aminte pe cele mai importante….
Alta data cunosc un baiat. In club. Si din vorba in vorba, ne dam seama ca povestisem pe mirc cu vreo 5 ani in urma... si ma uitam in ochii lui albastri. Si zambetul ala perfect te facea sa te intrebi de unde aterizat . de pe ce planeta.
Si am ajuns sa petrecem o noapte impreuna. Si ma gandeam ca… tot ceea ce cautam …intr-un om era in el. Dimineata : stii eu am prieten.. si il iubesc ( !?!?!) dar m-a inselat la un moment dat si am cazut de acor sa il insel si eu ca sa fim chit. Sweet Mary and Josef… zambetul pe care nu mi-l puteam sterge de pe fata… a inghetat si fata mi-a picat pe asfalt cu zgomot… e.. cu el nu am reusit sa raman nici macar amic. Din pacate. Si ulterior… nici nu mi-am mai dorit asta. Si oricum triunghiul asta care pentru ei se parea ca e un mod de viata… mi-a produs o scarba totala. Sincer nu stiu nici in momentul de fata daca as fi stiut dinainte ce s-ar fi intamplat. Nu stiu cat principiile si morala ar fi atarnat in balanta. Poate nu tare mult... dar macar as fi stiu cum stau...
Un capitol special cred ca ar trebui dedicat bisexualilor. Aici mereu mergi pe teren instabil sau gheata subtire cum zic saxonii, buba cea mare e ca mi se pare ca subspecia asta este cel mai dezorientata dintre cei cu ‘dezorientari’ sexuale. Incearca atat de mult sa-si separe cele doua fete ale monedei... incat se aleg cu doua monede false si cam zimtuite pe la margini. Se confunda dualitatea cu duplicitatea (cum zicea cineva).
mi-am trait si eu partea de astfel de experiente pana la urma. Chiar nu se intelege ca daca esti cu un baiat si il inseli cu o fata ‘se pune’ ? sau invers?
Ma amuza ca si cei mai multi gay cred ca ori una dintre variante ori cealalta..’nu se pune’. Pana la urma tot un soi de adulter este intr-un sens mai larg. Eu de exemplu nu as accepta sa ma insele cu o fata. Consideram ca cu un baiat pot face ‘concurenta’; cu o fata mi-ar fi mai greu.(am doua chestii in minus si o chestie in plus). Asta pana de curand cand mi-am dat seama ca nu conteaza sexul persoanei de rezerva. Atata timp cat am eu o sansa sa fiu rezerva... nu ma intereseaza.
Povestesc cu cineva.. luni de zile. Cred. Pe mess. Fara ca macar sa ne vedem. Cred ca la un moment dat am avut si un schimb de replici taioase...in cele din urma.. ne vedem.. ne intalnim.. si petrecem timp impreuna amanand pana la urma o definitie a ‘ce dracu facem noi aici’
Si mi-am dat seama ca dupa timpul ala petrecut impreuna...am dormit din nou pe scandura.. pe partea tare a patului...am fost complet dat peste cap.. desi imi ziceam.. trezeste-te…
Dupa un timp ne revedem, la un pahar. Imi ziceam acum urmeaza discursul clasic : imi placi da de dragul familiei trebuie sa ma tin si de o relatie cu o tipa si eu imi doresc copii si familie si blah blah da ne putem vedea din cand in cand sa ne-o punem.
Si jur ca luasem in considerare si varianta asta. Ce sa-i faci.. imi placuse. Si pana la urma cred ca as fi invatat sa traiesc cu asta…
Surpriza a fost ca intr-adevar, vrea sa fim prieteni.. da e indragostit de un tip si relatia nu merge si niste sfaturi din experienta mea i-ar fi de ajutor.
Fuck Off!!!!!!! Nu sunt chiar atat de bun crestin. Si stii am si eu sentimente. Si nu le arunc in stanga si indreapta. Dar atunci cand o fac nu te pisha pe ele...
Si ar mai fi...ar mai fi din pacate.
mi-am luat partea de baieti care m-ar vrea imediat cum reusesc sa treaca peste ultima relatie...
si mi-am trait si partea de baieti care imi placeau dar isi doreau mai degraba un Big Brother. Si partea de’ just sex but i love you’ (and you, and you, and him, and them).
Si nu totul trebuie sa fie un one night stand.
Dar incepe de acolo. Cel putin in lumea gay.

Pe de alta parte ca revers si tinand cont de cele de mai sus… mi-e greu si nu stiu cum sa ma port cu cei care ma plac dar care nu imi spun nimic din anumite puncte de vedere.
Si e greu sa tii echilibrul, amici prieteni, fara a deveni, sau promite mai mult.
Cu cei tampiti e usor. Ca nu am complexe in a-i trimite la origini.
Dar cu ceilalti nu stiu cum sa ma port. In timp o sa le treaca.
Dar oricum nu caut calea mai usoara the not my type way
Si poi pe scurt sunt multe situatii

Si fantome cu care ai de luptat
Si barbie dolls nice ass, sexy eyes… no brains stuff
Si varianta inversa… nice brains..,,punct.
Si cei care habar nu au sa faca sex si sunt total needucabili (o da e si asta important si nu o sa ma mint la capitolul asta)
Si cei exclusiv pasivi si cei exclusivi activi
Si unii care te sufoca.. si altii care te ignora...
Si te iubesc dar nu sunt destul de beat (catherine tate stuff)
Si altii care te iubesc pana la primul pahar.

Un soi de minirelatii.
Eh na da eu tot imi doresc sa dorm pe scandura.
Ca undeva intre toate cele de mai sus e un firicel subtire care se strecoara..
Si cred ca fiecare dintre noi are multe broaste de sarutat pana vreuna se transforma vreuna in print (sau te transforma si pe tine in broasca)
Sunt unii pe care i-ai cunoscut prea devreme
Sunt altii care te-au cunoscut prea tarziu
Deci deocamdata e pe 0. ce e ciudat e...ca cu
plusuri cu minusuri cu urcusuri co coborasuri...
Asta face afurisita asta de viata interesanta pana la urma.

A da si m-am inscris la cursurile de salsa. (remediu pentru intepeneala de la scandura)
Am cam ruginit, e drept dar sper sa reusesc sa ma tin de ele.
Asa pentru mine. Nu am mai facut de mult ceva pentru mine asa de amorul artei, fara ca sa fie musai.


Acelasi,
2q2Bstr8

Niciun comentariu: